Bloggerzy #wGdyni

Ewa Red Lipstick Monster o milionie subskrybentów na YouTube, Janusz Leon Wiśniewski o szukaniu inspiracji do pisania dobrych historii, Maja Sablewska o tajemnicy pewności i kreowaniu wizerunku, Odetta Moro o etapach życia kobiety – znani i lubiani dzielą się w Gdyni swoją wiedzą i doświadczeniem z twórcami internetowymi. W Pomorskim Parku Naukowo-Technogicznym rozpoczął się festiwal See Bloggers. Uczestników największego festiwalu dla influencerów w Polsce powitał Wiceprezydent Gdyni Bartosz Bartoszewicz.   
Twórczość internetowa nie ogranicza się tylko do pisania bloga lub nagrywania vloga na YouTube. Podczas See Bloggers spotykają się osoby prowadzące popularne profile na Snapchacie, Instagramie, Facebooku czy Twitterze. Influencerzy mają szansę poznania wielu kanałów dotarcia do odbiorców, sposobów, w jaki funkcjonują, i budowania społeczności. Uczestnicy tym samym poszerzą wiedzę i odnajdą inspirację do wzmacniania swojej osobistej marki. Festiwal jest również szansą dla blogerów, vlogerów i influencerów na spotkanie się z przedstawicielami firm. Dzięki “szybkim randkom” możliwe jest nawiązanie relacji z influencerami, a w rezultacie stała współpraca korzystna dla obu stron.
 
Na dwudniową imprezę przyjechało do Gdyni 1500 twórców internetowych. Jutro czeka ich m.in. finał kulinarnej bitwy bloggerów, zajęcia z fotografowania potraw, wykład o aplikacjach i narzędziach przydatnych w pracy influencera oraz panel o hejcie w internecie. Będzie także prezentacja Gdyńskiego Szlaku Modernizmu. Witold Okun z Agencji Rozwoju Gdyni opowie jak niszową pasję można przekuć w wizję konkretnego projektu i jak wizję tę zamienić w samonapędzający się mechanizm marketingowy.

Podniesienie bandery na ORP Kormoran przy nabrzeżu Pomorskim
Miasta szczęśliwe? Gdynia mówi, jak to się robi
Zakłócenia w dostawie zimnej wody
159 tysięcy z puszki dla gdyńskich hospicjów
Miasto wspiera mieszkańców Pekinu